Išči
Prikaži cene vključno z DDV
Prodajni program
    Meni Close

    Dostava in vračila

    Dostava

    DOSTAVA BLAGA

    1. Dostava blaga na izbrani naslov se vrši preko dostavne službe. Ponudnik pošlje kupcu naročene artikle na naslov, ki ga je kupec vnesel pri naročilu (naslov za dostavo). Blago lahko prevzamete tudi osebno na naslovu OKROGELNIK d.o.o., Koroška cesta 65d, 2360 Radlje ob Dravi, Slovenija.

    2. Ponudnik lahko dostavlja izdelke iz spletne trgovine v vse cone oz. države, navedene v spodnji tabeli. Kupec je med postopkom, kot tudi pred zaključkom postopka nakupa seznanjen z (možnim) področjem dostave oz. omejitvami glede dostave, dostavnim rokom in natančnimi stroški dostave blage oziroma pošiljanja.

    3. Stroški dostave oz. pošiljanja se ob nakupu obračunajo v skladu z izbrano metodo pošiljanja in glede na naslov kupca, in jih krije kupec. Več o stroških dostave izveste tudi iz tabele spodaj (CENIK DOSTAVE).

    4. V primeru dostave blaga izven držav EU lahko nastanejo tudi dodatni stroški. Takšni stroški so na primer stroški, ki nastanejo pri transakcijah oz. stroški povezani z izvedbo plačil (stroški nakazila, menjave valut ipd.) ter morebiti stroški v zvezi s carinskimi postopki, carine oz. uvozne takse in druge dajatve/davščine po predpisih v državi naslovnika. Za tovrstne stroške prodajalec ne more odgovarjati in jih v celoti krije kupec.

    5. Pri pošiljanju se trudimo, da je rok dostave čim krajši in da vse kupljene artikle, ki so na zalogi, odpošljemo najkasneje v roku 48 ur od spletnega naročila na sporočen naslov za dostavo. Dostavni rok/dobavljivost je določno opredeljen pri posameznem artiklu. V kolikor za plačilno metodo izberete plačilo po predračunu/predplačilo, bomo produkt lahko odpremili šele, ko prejmemo vaše plačilo/nakazilo. V primeru, ko artikli niso na zalogi, vas o načrtovanem datumu dostave obvestimo ob samem artiklu. Dobavni roki le izjemoma presegajo 4 tedne, razen v primeru težje dobavljivosti blaga (npr. v času novoletnih praznikov, času letnih dopustov), ko se rok lahko podaljša, o čemer boste kot kupec obveščeni na vaš elektronski naslov. Enako velja tudi v primeru sklenitve individualnega dogovora s kupcem. V zelo redkih primerih se lahko zgodi, da se zaradi spremembe s strani dobavitelja pogoji dobave spremenijo, o čemer bo kupec nemudoma obveščen. V primeru, da je sprememba dobavnega roka nesprejemljivo dolga (npr. več kot sedem tednov), ponudnik omogoča kupcu odstop od naročila oziroma bo kupcu ponudil čim ugodnejšo možnost spremembe naročila.

    6. V primeru kakršnihkoli nepričakovanih zapletov (višja sila in drugo) ali zamude pri naročilu, bo kupec o tem prejel obvestilo preko elektronske pošte, v katerem bo naveden predvideni rok dostave naročila.

    7.  V primeru, da kupec prejme blago za katerega meni, da je utrpelo poškodbe med dostavo, vam svetujemo, da tako poškodovani paket zavrnete ali pa o tem nemudoma obvestite ponudnika na e-poštni naslov trgovina@tehno-center.si in opišete situacijo. Kupec naj artikel skupaj z embalažo poslika in shrani v enakem stanju kot ga je prejel, z namenom dokazovanja pri uveljavljanju škode pri kurirskem podjetju. Kupec naj si prav tako zabeleži čas dostave in po možnosti tudi ime ter priimek dostavljavca pošiljke. Vse navedene informacije bodo služile lažjemu uveljavljanju odškodninskega zahtevka pri kurirski službi.

    8.  Ponudnik ne odgovarja za poškodbe, uničenje ali nezmožnost zagotavljanja in dobave izdelkov zaradi vojne ali civilnih nemirov, stavk, prenehanja dela v industriji, požara, nevihte, poplav ali neurij, okvar, namernih poškodb, kraje ali drugih primerov višje sile.

    CENIK DOSTAVE:

    Teža pošiljke

    CENIK DOSTAVE - SLOVENIJA
    (cene vsebujejo DDV)

    od 2 kg 4,30 €
    od 2 kg do 5 kg 4,80 €
    od 5 kg do 10 kg 5,40 €
    od 10 kg do 15 kg 6,50 €
    od 15 kg do 20 kg 6,9 €
    od 20 kg do 30 kg 7,40 €
    od 30 kg do 40 kg 9,10 €
    od 40 kg do 70 kg 22,20 €
    od 70 kg do 100 kg 29,6 €
    od 100 kg do 200 kg 50,20 €
    od 200 kg do 300 kg 60,30 €
    od 300 kg do 600 kg 76,90 €
    od 600 kg do 1000 kg 88,90 €
    Plačilo po povzetju 1,99 €

     

    Vračilo izdelkov

    Pravica kupca do odstopa od pogodbe (brez razloga)

    1.  Kupec (v nadaljevanju tudi: potrošnik) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Kljub zakonskemu roku vam podjetje OKROGELNIK d.o.o. zagotavlja daljši rok za odstop od pogodbe, in sicer kar 30 dni.

    2.  Za uveljavitev pravice do odstopa morate z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti na naslov OKROGELNIK d.o.o., Koroška cesta 65d, 2360 Radlje ob Dravi, Slovenija ali po elektronski pošti trgovina@tehno-center.si. Odstop od pogodbe oz. vračilo izdelkov lahko enostavno uredite tudi v meniju »Moj račun« -> NAROČILA, kjer v okviru posameznega naročila izberete izdelek, ki ga želite vrniti in nam preko klika na ikono »Pošlji zahtevo za vračilo izdelka« posredujete vašo izjavo.

    3.  V primeru odstopa od pogodbe, kot kupec krijete le stroške vračila blaga. Prodajalec pošiljk z odkupnino ne sprejema.

    4. Rok za odstop od pogodbe (sporočilo o odstopu od pogodbe) začne teči naslednji dan po datumu prevzema blaga (ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik/oziroma pri pogodbi v zvezi z dostavo blaga, ki sestoji iz več pošiljk ali kosov: »ko potrošnik pridobi fizično posest na zadnji pošiljki ali kosu blaga ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik).

    5.  Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od pogodbe. Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Izdelke lahko kupec vrne po pošti na naslov podjetja OKROGELNIK d.o.o., Koroška cesta 65d, 2360 Radlje ob Dravi, Slovenija.

    6.  Kupec mora prejete artikle vrniti nepoškodovane in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek brez kupčeve krivde poškodovan, izgubljen ali se je njegova količina brez kupčeve krivde zmanjšala. Do odstopa od pogodbe in povrnitve kupnine je kupec upravičen le, če je artikel v enakem stanju kot nov (nepoškodovan, v nespremenjeni količini) in v originalni embalaži ter z vso pripadajočo opremo, navodili, priročniki, oziroma z vsem kar sodi k artiklu. Proizvajalec izdelka predpiše njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del izdelka, jo je prav tako treba priložiti, in sicer takšno, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja izdelka (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini), v nasprotnem namreč odstop od pogodbe ni možen. Potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja. Prav tako odstop od pogodbe ni možen, če je kupec morda že začel uporabljati izdelek ali če je pri izdelkih posamezne komponente že odprl in sestavljal oz. montiral.

    7.  V primeru kakršnihkoli poškodb ali sledi obrabe, zmanjšani količini, in podobnih primerih, si ponudnik pridružuje pravico, da vračilo zavrne oziroma izplača le del kupnine. Ponudnik svetuje kupcem, da se pri pošiljanju odločijo za zavarovanje pošiljke in čim bolj pazljivo zapakirajo blago.

    8.  Možnost odstopa od pogodbe ne velja za izdelke/blago, ki je izdelano po navodilih kupca oz. potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam ali v primeru individualnih ponudb. Možnost odstopa od pogodbe prav tako ne velja za kupce, ki so subjekti gospodarskega prava ali druge pravne osebe, za katere ne velja Zakon o varstvu potrošnikov.

    9.  Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne kupnino vsa prejeta plačila, razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja. Tako povračilo podjetje izvede z nakazilom na kupčev račun oz. z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, v kolikor je to zaradi njegove narave mogoče, razen če je dogovorjeno drugače (potrošnik je navedel, da želi povračilo denarja v obliki dobropisa pri naslednjem nakupu). Podjetje lahko zadrži plačilo v primerih in v rokih določenih z Zakonom o varstvu potrošnikov.

    10.  Priporočamo, da nas pred vračilom obvestite na elektronski naslov ali nas pokličite na telefonsko številko, da se dogovorimo o najboljšem načinu vračila. Če izdelek ne deluje pravilno, ali ne deluje v skladu z vašimi pričakovanji, prosimo da nas pokličete, saj vam bodo naši svetovalci lahko pomagali s potrebnimi pojasnili. Na ta način se boste izognili morebitni napačni uporabi izdelka in poškodbam samega izdelka ter morebitnim poškodbam drugih stvari.

    Odgovornost za stvarne napake 

    1.  Kupec ima pravico, da napake na kupljenih izdelkih uveljavlja iz naslova stvarne napake ob spoštovanju veljavnega Zakona o varstvu potrošnikov.

    2.  Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti podjetje v roku  dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Podjetje ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti (oz. eno leto v primeru, da gre za nakup rabljenega artikla), odkar je bila stvar izročena.

    Napaka na izdelku je stvarna:

    • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
    • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
    • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
    • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. 
    1.  Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti podjetje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Podjetje ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti (oz. eno leto v primeru, da gre za nakup rabljenega artikla), odkar je bila stvar izročena. Podjetje prav tako ne odgovarja za morebitne stroške, ki bi kupcu/potrošniku neposredno ali posredno utegnili nastati zaradi stvarnih napak (kot so npr. stroški montaže, demontaže ipd.).

    2.  Kupec, ki pravilno obvesti ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati po lastni izbiri: 1. odpravo napake, 2. vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, 3. zamenjavo blaga ali 4. vračilo plačanega zneska.

    3.  Kupec mora ponudnika obvestiti o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in predložitvijo kopije računa, na lastne stroške in v zakonsko določenem roku. Kupec mora ponudniku omogočiti pregled izdelka.

    Garancija

    1.  Garancijska doba za posamezne artikle je definirana s strani proizvajalca. Vsi izdelki v spletni trgovini ponudnika imajo veljavno garancijo proizvajalca. Garancijo lahko uveljavljate z garancijskim listom, računom in drugimi dokumenti, ki so navedeni na računu. Imate nepotrjen garancijski list? Brez skrbi! V tem primeru skladno z 18. členom Zakona o varstvu potrošnikov ni potrebno, da garancijski list prodajalec posebej potrdi. Običajno je garancijsko popravilo ali menjavo najhitreje mogoče doseči na pooblaščenem servisu ali proizvajalcu, kljub temu pa pri ponudniku nudimo vsakemu kupcu pomoč pri urejanju vseh postopkov v zvezi z garancijo, v celotnem garancijskem obdobju. Pri uveljavljanju garancije je potrebno upoštevati vse garancijske pogoje, ki jih podaja proizvajalec.

    2.  Za pomoč pri uveljavljanje garancije se lahko kupec obrne na naslednji poštni naslov: OKROGELNIK d.o.o., Koroška cesta 65d, 2360 Radlje ob Dravi, Slovenijaali po elektronski pošti trgovina@tehno-center.si in sicer mora v sporočilu navesti naslednje informacije: artikel (serijska številka, če jo artikel ima), opis težave, datum nakupa v spletni trgovini ponudnika, št. računa in naslov. Ponudnik se bo v odgovoru potrudil, da kupcu opiše najboljšo možno rešitev za uveljavljanje garancije.

    3.  Garancija ne velja v primeru: fizične poškodbe; obrabe zaradi uporabe; napak, ki nastanejo zaradi napačne, neustrezne in malomarne uporabe artikla.

    4.  Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu, računu ali oglaševalskem sporočilu. Dobavitelj artikla jamči za njegovo kakovost oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili. Garancijski rok prične teči z dnem izročitve blaga.

    5.  Prodajalec ne odgovarja kupcu za stroške, ki bi kupcu/potrošniku utegnili posredno nastati zaradi napak na artiklu v garancijski dobi (npr. stroški montaže/demontaže artikla ipd.).

    6.  Za izdelke, za katere bomo ugotovili, da so bili poškodovani zaradi nepravilne ali neprimerne uporabe oziroma ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, vračila blaga, reklamacij oz. garancij ne bomo mogli upoštevati. V kolikor boste želeli tak izdelek po zavrnitvi reklamacije ponovno prevzeti, vam ga bomo poslali ter pri tem zaračunali stroške, povezane z dostavo takega izdelka, lahko pa tak izdelek prevzamete na našem naslovu.